FAQ
Kako se registrovati na OPTIMUM STORE
Upute za registraciju možete pronaći na stranici Registracija.
Koje podatke moram unijeti za registraciju?
Da biste se registrovali, morate unijeti svoju e-mail adresu, izabrati svoju jedinstvenu šifru. Također, morate označiti da li ste fizičko ili pravno lice.
Mogu li kupovati ako nisam registrovan?
Kupovinu na OPTIMUM STORE možete izvršiti iako niste registrovani korisnik.
Koliko vremena je potrebno da dobijem svoju pošiljku?
OPTIMUM STORE će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili po zahtjevu kupca na željeni datum.
Kako mogu doći do artikala koje naručim na OPTIMUM STORE shopu?
OPTIMUM STORE vrši dostavu artikala na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine.
Nisam siguran jeste li primili moju narudžbu?
Kopiju vaše narudžbe dobijate na svoju e-mail adresu. Istu možete isprintati.
Kako dostaviti artikle na adresu koja nije moja kućna adresa?
Prilikom finaliziranja vaše kupovine, pojavit će se kvadratić za biranje opcije da li želite da vaša kućna adresa također bude i adresa na koju želite da se dostave artikli. Dovoljno je samo odznačiti taj kvadratić i izaći će vam nova polja za unos adrese na koju želite da izvršite dostavu.
Šta moram imati spremno kada dostavljač dođe na moju adresu?
Prilikom prijema pošiljke poželjno je da imate kopiju vaše narudžbe.
Šta ako nisam kod kuće za vrijeme dostave?
Dostavljač će vas nazvati minimalno trideset minuta prije dolaska da provjeri da li ste na vašoj adresi. Prilikom kupovine vi također možete naznačiti datum dostave po vašem nahođenju.
Šta je Internet prodaja i dostava?
Kupovina artikala preko stranice OPTIMUM STORE uz mogućnost dostave istih na adresu.
Pružate li podršku i uživo preko chata?
Da, pružamo. OPTIMUM STORE ima opciju online usluge korisnicima. Neko od operatera će pokušati da vam odgovori u što kraćem roku.
Dostavljate li robu izvan Cazina?
Dostavu vršimo na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine.
Proizvod koji želim kupiti nemate u zalihi, šta mogu učiniti?
Potrebno je samo da kontaktirate naše osoblje putem online chata ili na e-mail adresu optimumstorebih@gmail.com.
Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu?
Narudžbu je moguće poništiti ili promijeniti do trenutka kada je naručena roba utovarena i kreće na vašu adresu.
Kako vratiti zaboravljeno ime ili šifru?
Prilikom prijave u donjem desnom uglu postoji link pod nazivom "Zaboravili ste šifru?". Kada kliknete na njega otvorit će vam se novi prozor gdje je dovoljno da samo ukucate vašu e-mail adresu i nova šifra će vam biti poslata.
Promijenio sam adresu stanovanja. Moram li se ponovo registrovati?
Ne, ne morate se ponovo registrovati. Potrebno je samo da ažurirate vaš profil.
Kako promijeniti šifru?
Potrebno je samo da odete na Moj Profil gdje možete promijeniti svoju šifru.
Kako mogu provjeriti dostupnost određenog artikla?
Artikle koje nemamo na stanju nije moguće ubaciti u korpu. Ukoliko postoji potreba za određenim artiklom, možete nam se javiti na online chatu, e-mail adresi optimumstorebih@gmail.com.
Šta uraditi ukoliko ste unijeli pogrešne podatke za plaćanje?
Uplatu sa pogrešnim podacima nije moguće izvršiti, sistem OPTIMUM STORE blokira takve uplate.
Šta uraditi ukoliko naručena roba nije došla na vrijeme?
U tom slučaju potrebno je obratiti se našem osoblju na e-mail adresu optimumstorebih@gmail.com.
Imam primjedbu na svoju narudžbu, gdje se trebam obratiti?
Možete nam se obratiti na stranici OPTIMUM STORE putem online chata, na e-mail optimumstorebih@gmail.com.
Stigao mi je neispravan artikl, šta uraditi?
Možete nam se obratiti na stranici OPTIMUM STORE putem online chata, na e-mail optimumstorebih@gmail.com.
Da li artikli koje želim kupiti sa stranice OPTIMUM STORE dolaze zajedno ili moram praviti odvojene narudžbe?
Koji god artikal želite da kupite sa stranice OPTIMUM STORE ide u jednu jedinstvenu korpu, tako da ne morate praviti odvojene narudžbe.
Zašto je potrebno unijeti sve podatke prilikom registracije?
Svi podaci su potrebni da bismo mogli dostaviti kupljene artikle na vašu adresu, ili u slučaju iznenadnih promjena da vas možemo kontaktirati.
Kako pravim narudžbu?
Narudžbu pravite na stranici OPTIMUM STORE. Sve što je potrebno je da artikle koje želite kupiti ubacite u vašu korpu i na kraju da finalizirate vašu kupovinu.
Moram li prihvatiti oštećenu robu?
Prilikom preuzimanja robe koju ste naručili, preporučavamo vam da odmah pregledate istu. Ukoliko uočite oštećenja, možete nam se obratiti putem online chata, na e-mail optimumstorebih@gmail.com.
Kolika je garancija na kupljeni artikl na stranici OPTIMUM STORE?
Garancija zavisi od davaoca garancije, a naznačena je na svakom artiklu.