Garancija
Roba u ponudi OPTIMUM STORE online trgovine posjeduje garanciju za robu koja podliježe toj vrsti zaštite potrošača, u skladu sa zakonskim propisima. Spisak ovlaštenih servisa se nalazi na garantnom listu.
Ukoliko se radi o kvarovima unutar garantnog roka, garanciju ostvaruje svaki kupac proizvoda na https://optimumstore.ba/. Garanciju popunjava i ovjerava ovlašteni prodavač te je šalje uz fiskalni račun zajedno sa proizvodom na kućnu adresu. Garantni rok kupljenog proizvoda počinje danom prodaje proizvoda, a za ostvarivanje prava na garanciju potreban je uredno popunjen garantni list (sa datumom prodaje, potpisom i pečatom prodavača) te originalni fiskalni račun, a garancija traje onoliko koliko je naznačeno na garantnom listu.
Garancija je nevažeća ukoliko je proizvod fizički oštećen od strane kupca ili ako se kvar izazove nepridržavanjem uputstava za upotrebu datog proizvoda. Također, garancija je nevažeća ako su na proizvodu vršene izmjene od strane neovlaštenog servisa ili lica.
Garancija ne vrijedi ako su proizvodi korišteni na otvorenom u vlažnom okruženju (isključujući određene proizvode koji su namijenjeni za vanjsku upotrebu) ili ako se proizvodi nisu koristili u kućanstvu (osim ako nije navedeno drugačije).
Proizvod treba slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis, kupac gubi garanciju kupljenog proizvoda.
Provjera reklamacije obavit će se u najkraćem roku. Ovlašteni servis u određenom roku donosi odluku o tome hoće li se kupcu izdati novi proizvod ili izvršiti povrat novca.